Vänliga veganen ska ut och resa!

Lämna en kommentar

februari 7, 2013 av vanligaveganen

De senaste veckorna, och månaderna faktiskt, har jag planerat en lång resa. Det blir mycket förberedelser, speciellt när man inte vill grab a burger. Mitt vanliga veganande har kommit i skymundan, eller jag har i alla fall inte bloggat eller twittrat om det, men jag ser fram emot en ordentlig uppdatering i april, när jag är hemma igen. Jag ska samla på mig så mycket info jag kan om hur jag har fått i mig det jag behöver under min fyra veckor långa resa. Sedan ska jag ösa ur mig det på bloggen.

Life begins at the end of your comfort zone. - Neale Donald Walsch

Life begins at the end of your comfort zone. – Neale Donald Walsch

Kommentera

Instagram

Oatly havredryck i mitt te. Alltid perfekt! @oatlyab #havredryck #vadveganerdricker #vegan #nobadness #oatly
