Väska – Urban Expressions

Lämna en kommentar

januari 10, 2013 av vanligaveganen

Jag har länge varit på jakt efter en snygg vegansk väska, och när man börjar leta hittar man massor. Min favorit blev Ditsy Hobo från Urban Expressions. Jag hittade den på några svenska och europeiska sidor men inte i färgen som jag ville ha, taupe, så det blev så att jag beställde den från den amerikanska sidan Baghaus.com. Jag fick betala tullavgifter etc, så det blev lite dyrare, men det var det värt. Den är superfin. Det enda lilla kruxet med den är att mobilfickan på insidan sitter ganska högt upp, och eftersom väskan är hobo-säckig faller den ihop av mobilens tyngd. Jag har mobilen i fickan med dragkedja på baksidan av väskan istället, vilket i alla fall är mycket mer praktiskt och bättre på alla sätt. Jag är jättenöjd.

Urban Expressions bag edit

Kommentera

Instagram

Oatly havredryck i mitt te. Alltid perfekt! @oatlyab #havredryck #vadveganerdricker #vegan #nobadness #oatly
